divendres, 28 de setembre del 2012

SÓC EL MANUEL DE 3r A

Em dic Manuel  Amaya Amaya i tinc 8 anys. El meu germà es diu Lalito. El meu germà era petit i ara és gran. Ara té 21 anys i ja no va a l’Antaviana.
La meva mare es diu Cuca i el meu pare Chamorro.
La meva tieta té dos bebès: una nena i un nen. El nen té 1 any i a l’altre li queda poquet per fer 1 any.
El meu germà té un cotxe que a mi m’agrada i sempre estem en el cotxe perquè ens agrada molt.
La meva mare va a una escola de majors i ha de fer moltes feines. A la meva mare també li agrada molt l’escola.
M’agrada el futbol i als meus amics també perquè sempre estem jugant a futbol. Tots els meus amics van a l’Antaviana i ens ho passem molt bé jugant a futbol amb els grans i amb tota la família.
Jo també m’ho vaig passar molt bé a la fira amb el meu pare.
Manuel Amaya

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada